english flag germany flag hungary flag

Friss Hírek

eszc_logo

Alapítvány

Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskola és Kollégium - EBCL

Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskola és Kollégium - Szakiskolai Fejlesztési Program

Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskola és Kollégium - NSZFI

Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskola és Kollégium - ECDL

Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskola és Kollégium - ÖKOISKOLA

Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskola és Kollégium  /  4D smile - A tanulás jövője

KZS GÓLYATÁBOR 2011
Írta: Admin | 2011.09.19. 08:55
Az első napot az iskolában töltöttük, bemutatkozással, ismerkedéssel és egy rövid iskolai bemutató megtekintésével az iskolai életről. A gólyáknak alkalmuk volt leendő tanáraikat is megismerni. 3D- s bemutatón vettek részt, majd csoportos játékokkal, vicces feladatokkal fokoztuk a jó hangulatot.

Délután kisvonattal jártuk körbe Dabas nevezetességeit, elsétáltunk a Szent István térre.

A vacsora előtt tesztkérdésekkel követtük nyomon, hogy mennyi infó maradt meg a gólyákban az elhangzottakból, mely egyrészt az iskolára, másrészt Dabasra vonatkoztak. A vacsit követően busszal utaztunk a táborba, ahol elfoglalta mindenki a helyét.

A mozgalmas nap után az este szabadfoglalkozással telt, volt aki beszélgetett, ismerkedett tovább társaival. Sor került filmnézésre, társasjátékra is. A kifáradt gólyák hamar álomba szenderültek, a tábor éjfélre már elcsendesült.

A második nap reggelét egy órás reggeli tornával kezdtük, melyet a kilátogatott testnevelő tanárnők tartottak.

A reggelit követően „SOKKOLÓ” egészségvédelmi előadásban volt részünk.

Ezután hozzáláttunk a közös ebédkészítéshez, bográcsban főztünk paprikás krumplit és készítettünk kókuszgolyókat is.

Az ebéd utáni pihit követően kezdődött a gólyák „szívatása”, kitartást, elszántságot követelte meg a csapatoktól, akik nagyszerűen helyt álltak. Az ügyességi játékok, mint a szappanos tojásdobálás és joghurtos etetés mellett sorozatok parodizálására is sort került.

A kimerítő próbatételt követően, akinek még volt ereje sétált egyet az erdőben. Az esti szalonnasütéshez készülődve megraktuk a tüzet, felnyársaltunk mindenféle finomságot. Közben már a karaoke is beindult, elkezdődött a buli, mely éjféltájt már véget is ért.

Az utolsó reggelt egy rövid reggeli tornával indítottunk, majd ezt követően a pakolásra, takarításra került sor.

A gólyák és a DÖK-ös diákok szomorú búcsút vettek egymástól és tanáraiktól, bár az elválás csak a következő napi tanévkezdésig tartott.

Mind a gólyák, mind a résztvevő diákok és tanárok sok-sok élménnyel gyarapodva kezdték az új tanévet.

Rudas Anita
DÖK támogató tanár

Copyright © 2009 Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskola és Kollégium | Minden jog fenntartva!